De vier pijlers van het CMYK-printproces vormen de basis van een gedurfde, gloednieuwe The North Face-collectie. Het CMYK-pack combineert iconische items met kleurrijk ontworpen en geweven uppers.

Om de levendigheid van CMYK (Cyan, Magenta, Yellow and Black) op beeld vast te leggen, trok The North Face naar Amsterdam, een stad die bekendstaat om zijn liefde voor streetwear. Het Amsterdamse duo Meis Belle Wahr en Jip Merkies fotografeerden een groep Nederlandse creatives op locaties die het mantra van The North Face uitstralen: inspired by the mountains, made for the city. Onder andere up-and-coming grime-artiest Flavio Monteiro – beter bekend als Y’unglatte (@flaviomonteiro1) – en festivalfotograaf Rachel Ecclestone (@urbantraveller) toonden de nieuwe collectie in metrostations, scheepswerven en skateparken. Het resultaat van deze fotosessie vind je in het lookbook op Instagram: @thenorthface.

Het CMYK-pack bestaat uit een selectie van The North Face’s iconische producten in een nieuw en futuristisch jasje, zoals de 1996 Nuptse Jacket, de 1990 Mountain Jacket, de Back to Berkeley boot, de Horizon Hat UX en de SE backpack.

CMYK is nu beschikbaar in The North Face®-winkels en bij een aantal retailers.