16-10-2013 - Snowboarden, Nieuws

Nieuwe campagne van O’Neill – #RIDEMORE

Deze week heeft O’Neill de #RIDEMORE campagne gelanceerd, een initiatief van het merk om iedereen meer te laten boarden. #RIDEMORE is een open uitnodiging voor alle riders om mee te doen en te boarden op alle mogelijke manieren die te bedenken zijn.

Waarom? Omdat er niet elke dag perfecte verse poedersneeuw is! Op sommige dagen kun je zelfs niet eens naar de bergen toe komen. Op sommige dagen is de beste optie om te boarden misschien wel gewoon in je eigen stad. #RIDEMORE staat voor het vinden van alternatieve manieren om overal te boarden, waar je ook bent. Ga op zoek naar andere plekken, denk buiten het voorspelbare, outside of the box, en wees vooral heel creatief.

#RIDEMORE start op 15 oktober met de lancering van de nieuwste video van O’Neill die in Montreal is opgenomen, met teamriders Seb Toots, David Wise, Max Parrott, Frederik Evensen, Erica Langman en Veronique Picard. Kijk mee hoe zij deze Canadese stad omtoveren tot een freestyle speeltuin – op de meest onverwachte, ondenkbare plekken en op verrassende manieren. Uiteraard kan je deze video hieronder bekijken.

[youtube id=”44RTzJwUNcI”]

Tijdens dit winter seizoen gaan we nog een stap verder met deze creativiteit en zullen onze professionele nationale en internationale team riders beelden en video’s plaatsen op de #RIDEMORE Tumblr pagina – om je op die manier uit te dagen om outside of the box te denken & meer te boarden.

Maar de belangrijkste boodschap is dat we JOU willen helpen om vaker te kunnen boarden: #RIDEMORE. Waarom? Jack O’Neill vond meer dan 60 jaar geleden de wetsuit uit en vanuit een garage in San Francisco de surfindustrie lanceerde – alleen maar, omdat hij langer wilde surfen. We doen dit om precies dezelfde reden die ons altijd al heeft geïnspireerd: ervoor zorgen dat iedereen vaker kan boarden, we want to make the world ride more! Laat je dus uitdagen door O’Neill en volg de nieuwe #RIDEMORE campagne op de voet via de site.

 van