ISPO München is de meest toonaangevende internationale beurs als het gaat om de sport-industrie. Op de beurs krijgen wij inzicht in de nieuwste trends, innovatieve sportartikelen, sportschoenen en mode en outdoor sportartikelen. De beurs vond plaatst van 5 tot 8 februari en trok meer dan 80.000 bezoekers uit meer dan 110 verschillende landen!

Uiteraard waren wij er bij en liepen we blaren op onze voeten om alle nieuwe producten te kunnen aanschouwen. Zo zagen we de twee nieuwe collabs van Burton (L.A.M.B en UNDFTD.BURTON.ALPHA) voorbij komen, keken we door de glimmende lenzen van Electric, stond Picture Organic Clothing in de picture, denken we dat de nieuwe stap van O’neill onder de pay off ‘Unreasonable’ goed gekozen is, zijn de graphics van LibTech weer mooie zoekplaatjes, heeft K2 een stapje vooruit gedaan met hun softboots, ziet Ride Snowboards er weer ijzersterk uit, zijn we verliefd geworden op Nikita Clothing en lijken de bindingen van Salomon net een snoepkraam.

Ook dit jaar zijn er weer wat opvallende trendverschuivingen. Zo wint bijvoorbeeld het freeriden, met name het snowsurf, wat meer terrein. Ook wordt alles ‘groener’, multifunctioneler en kleurrijker. Voor de echte ins en outs zal je toch echt nog even moeten wachten tot volgend seizoen…

Wil je meer weten over de ISPO? Kijk dan op de website van ISPO!